Måste ta mig till affären...

Tjo!
 
Då var ännu en ny dag här att ta sig igenom och jag kan säga det kommer bli kämpigt. Det är så mycket med kroppen som bråkar. Jag har förutom feber åkt på skakningar och yrsel. Sen har jag haft huvudvärk till och från och vart riktigt ljuskänslig. Detta är anledningen till varför jag till största del legat i ett mörkt rum de senaste dygnen.
 
Men idag måste jag iallafall ta mig ut en sväng för att inhandla bröd och juice som precis tog slut. Det är nämligen en av få saker jag kan få i mig till frukost utan att de åker upp igen. Om ändå pappa vore hemma nu så han hade kunnat hjälpt mig med detta. 
 
Nu får jag plåga mig iväg själv och hoppas jag kommer med en buss hem utan att behöva vänta allt för länge. För att ta mig uppför hemåt lär jag inte göra! Då lär jag krascha totalt efteråt och det är de inte värt. Dessutom ska jag iväg imorgon så behöver spara lite energi för att orka med "vård" besöket. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0