Min humörmålarbok...

Hej!
 
För exakt en vecka sen införskaffa jag mig en "Humörmålarbok" eller "Mood colouring book" som det så fint heter på Engelska. Den var inte alls dyr och då passa jag på att slå till. För meningen har vart att jag skulle måla mig en egen sådan humörsida i "min kreativa kalender", men har insett att de aldrig kommer ske för jag är kass på att måla själv. Så jag är jätte glad över att jag hitta en sådan bok på Flying Tiger Copenhagen istället.
 
Sen hade jag ju en liten ask med färgpennor här hemma redan som kommer bli perfekt att ha med sig ifall man åker bort ett par dagar. Så jag har valt färger ur den asken till min bok även om jag sakna en av mina favoritfärger i den nämligen rosa. Närmast rosa jag kommer i den asken är en vinröd färgpenna. kramiz<3
 
 
 
Såhär ser en av bilderna i boken ut: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Hanna Karlsson

Vad roligt att ha en egen målarbok att måla i!

Svar: Ja, samtidigt som man kan gå tillbaka i den och se vad man hade för känslor och humör just den veckan. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-05-24 @ 16:03:14
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Nilla

Vilken härlig målarbok:-) kram

Svar: ja, den får mig måla en stund varje dag utan att krascha. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-05-25 @ 08:54:45
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0