På väg mot mitt paradis...

Godmorgon!
 
Äntligen är dagen här då jag ska få återvända hem till mitt paradis till ö. Så jag har längtat efter denna dag sen jag fick reda på att pappa skulle vara lång ledig. Det ska bli skönt att få komma bort från stadslivet lite och framförallt bara få koppla av. Höra fåglarna kvittra och se hur djuren traskar förbi.
 
Kroppen har ju inte vart på topp senaste veckorna då vädret och temperaturen skiftar något enormt. Men får hoppas det stabiliseras snart. Vill så gärna kunna vara ute mer, alltså bara sitta/ligga ute i solstolen och vila mig men än så länge är det för kallt för lilla mig att göra det utan att bli kall.  kramiz<3
 
Gammal bild av mitt paradis: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linda

Mysigt att komma hem! Jag vill med ha sommar nu!
Svar: Ja, dessa låtar spelas varma här och har gjort ett tag, så bra!

Svar: Ja, ön är ju den plats där jag trivs och alltid känt mig trygg. Det känns underbart att vara tillbaka här ute. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-05-30 @ 15:33:38
URL: http://www.lindamarie.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0