Tidig start på veckan...

God förmiddag!
 
Idag har jag tagit mig upp tidigt för att se/lyssna på "Malou efter tio" som idag handlar om ME. När jag vakna var jag till en början osäker på om jag skulle klara ta mig upp men det gick bra. Fick i mig frukosten och nu ligger jag i soffan och vilar mig lite medans tv står på i bakgrunden. 
 
Igår slog feber till igen och den håller i sig även idag så det kommer bli en dag i säng/soffläge. Jag är alldeles för påverkad för att orka göra något ansträngande. Kroppen behöver återhämta sig innan jag ger mig på att t. ex duscha håret som jag egentligen hade planera in gör att göra idag. Får ta en dag i taget. Kramiz
 
Vad ska ni göra idag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0