♥Veckans Hiss & Diss♥ V.19

Tjo!
 
Då det imorgon är en speciell dag imorgon har jag tänkt att sammanfatta veckan redan idag. Denna veckan har gått relavtivt bra även om jag i perioder haft svår yrsel och skakningar som gjort mig väldigt utslagen i kroppen. Men sen mensen kom igång i Tordags har de besvären äntligen börjat gå ner igen.
 
De senaste veckorna hos syrran har vart helt magiska och jag längtar redan tillbaka! Nu ska jag försöka vila upp mig lite och låta kroppen återhämta sig innan jag sover borta igen. bara njuta av lugnet och umgås med mamma som saknat mig extremt mycket nu när jag vart borta och jag har såklart saknat henne också. kramiz<3
 
 
 
 
 
Tummen Upp: All kärlek jag fått från alla barnen det värmer så i hjärtat.
Jag har fått läsa läxor med de 3 stora barnen nästan varje dag.
Tycker det är så mysigt!
 
 
 
 
Tummen Ner: Mitt låga blodtryck har ställt till det samt att jag
haft svår huvudvärk innan mensen slog till.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0