♥Veckans stolthet/Glädje V.18♥

Hej på er!
 
Denna veckan blev verkligen inte som det var tänkt från början utan den blev nog bättre. Jag menar jag hade egentligen inte planerat in något. Men när beskedet kom att de kanske skulle måla hemma. Flydde jag till syrran och här kommer jag nu vara ett tag tills dem förhoppningsvis är klara hemma. Här kommer de saker jag är extra stolthet/glad över med veckan. Kramiz
 
 
 Jag är stolt/Glad över att jag i veckan :
 
♥  Sovit okej för att sova borta.
 
  Jag har orkat ta mig ut ett par gånger.
 
 Ätit bra och varit duktig på att få i mig mellis.
 
  Fått massa kärlek och värme.
 
 Jag har bett om hjälp och gått undan i tid.
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0