♥Veckans stolthet/Glädje V.20♥

Hej fina ni!
 
Denna veckan har verkligen vart lite blandad och det har vart både en tuff men också en rolig vecka där jag fått saker klara inför sommaren. Vilket är så skönt! Min kropp däremot har inte vart på topp alls och vissa dagar har vart riktigt "blää" som man bara vill glömma. Här kommer i allafall de saker jag är extra stolthet/glad över med veckan. Kramiz
 
 
 Jag är stolt/Glad över att jag i veckan :
 
♥  Jag kom iväg på en efterlängtad forvård.
 
  Solen har vart framme större delen av veckan.
 
  Jag kom iväg på en behövlig fikaträff.
 
  Jag har ätit otroligt bra denna veckan trots
att magen krångla i 2 dygn.
 
  Jag har vart bra på att ta vilostunder på
eftermiddagen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0