Ännu ett "anfall" slog till...

Hej!
 
Min dag blev allt annat än vad jag hade hoppats på igår tyvärr. Redan fram emot eftermiddag/kväll började jag få känningar av att ett "anfall" var på ingång. Det tog inte lång tid innan smärtorna ökade mer och mer och till sist kom skriken av smärta. Då ligger smärtorna runt en 9a på smärtskalan. Den smärtan som kommer i samband med anfallen gör så fruktansvärt ont från topp till tå av kroppen.
 
Min dag blev enbart sängläge och försök med att slappna av i den mån det gick. Jag har än idag ont dock något mindre än igår tack och lov. Men man blir extremt trött/matt under och efter varje anfall. Jag är rätt less på att få dessa nu. Idag ska jag i alla fall hämta ut en massa mediciner på apoteket som jag beställt därefter blir det viloläge framför en mysig julfilm. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Stor kram till dig fina du! <3

Svar: kramiz till dig med<3
♥JèÑnIèY♥

2019-11-27 @ 08:24:34
URL: http://jennifermarie.se
Annica

Men usch din stackare, att du ska behöva ha så mycket värk. Tycker det räcker med allt annat du har. 🥰
Skönt att läsa att det gick bra hos din syster och kul att du pysslat lite.
Jag brukar beställa mina mediciner på nätet apotea.se så hänger dem en påse på min brevlåda så slipper jag åka o hämta ut det.
Om det inte är jättetungt vill säga.
Hoppas du mår bättre nu 😍

Svar: Ja, dessa "anfall" börja komma lite när som i början av augusti sen dess har jag haft ett par varje vecka.
Vi hade det super mysigt hos henne. Ska bara skriva julkorten nu sen är allt klart nu. Känns så skönt!

Okej, jag har alltid fått det så förut men senaste året när jag ska beställa Pregabalin måste det hämtas ut på apoteket då det nu mera är narkotikaklassat sen 24 juli 2018. Så det ställer till det lite tyvärr. Som tur har jag oftast någon snäll som kan skjutsa mig till närmsta apotek. Mår något bättre, men sliten i kroppen efter allt i veckan. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-11-29 @ 11:10:44
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0