Inget skoj sätt att starta dagen på...

Heej!
 
Usch idag var det inget skoj att vakna upp alls. Halsen gör ont och känns super torr. Det är nu jag saknar min luftfuktare "Anton" där hemma. Men, men... Får försöka stå ut ändå. Jag ska försöka ta mig till affären sen och köpa lite choklad och lakrits som oftast brukar lindra halsont för jag avskyr halstabletter.
 
Än så länge har inte mensen dykt upp men den borde kommer nog någon gång under eftermiddag/kväll. Då hela kroppen känns öm och skakar riktigt mycket. Jag hoppas verkligen kunna lugna ner det på något sätt annars lär dagen bli extremt kämpig. Får bli mycket poddlyssnade och vila idag helt enkelt. Kramiz💖
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love💖
 


Kommentarer
Sandifighter

Jag har haft samma problem. Jätte torr och ont i halsen. Kroppen känns jätreöm 😒 men här är det ingen mens, bara något annat krånglar 😒❤

Svar: Usch då, blir lätt så nu när luften ute är riktigt torr emellanåt. Får hoppas det blir bättre snart med kroppen för dig. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-11-23 @ 15:11:56
URL: http://sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0