Då var det dags igen...

Hej på er!
 
 Idag kommer nog vara en av de tuffaste dagarna denna veckan att slutföra. Kroppen är så långt ifrån bra nu när jag utöver mensen/dysmenorrén även åkt på infektion. Men är ändå rätt glad över att jag bara hade ont i halsen en dag sen klinga det av. Nu får vi hålla tummarna att jag inte åker på detta ännu en gång om några veckor som jag oftast brukar göra.
 
Trots att jag mår rätt kasst i kroppen just nu så känns jag mig ändå lycklig och varm inombords över att vara här hos syrran. Min vardag flyter på lika bra här som hemma ungefär. Så för min del är det ingen skillnad på att vara här som hemma mer än att det är mer ljud på morgonen. Det dämpar öronpropparna relativt bra som tur är. Nu ska jag vila mig en stund och samla krafter. Kramiz💖
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love💖
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0