Dags att ge fötterna kärlek...

Goddag!

Ny dag och idag känner jag mig något starkare i kroppen även om jag fortfarande har svårt att hålla i saker utan att tappa det. Inatt fick jag dessutom en super skön nattsömn som verkligen behövdes för att kroppen ska få återhämta sig. Vi får hoppas dessa bra nätter fortsätter nu. Det ger mig lite, lite mer energi till att klara vardagen som redan är rätt kämpig.
 
Idag är i alla fall planen att jag ska försöka komma iväg till fotvården, då det återigen gått 3 månader sen sist. Det ska bli underbart att få fötterna ompysslade nu innan det blir ett jätte långt mellanrum då hon är helt fullbokad i början av nästa år. Om en liten stund ska jag försöka få igång kroppen eller i alla fall försöka få upp så mycket slem det bara går innan jag måste åka. kramiz<3
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0