Det blev i alla fall en liten stund....

Tjo!
 
Jag lyckades pyssla en stund igår och det var underbar känsla. Jag har inte haft mina färgpenor framme på ca 9 månader. Så att bara att att få se dem gjorde mig varm inombords även om jag inte orka sitta så länge innan jag behövde ta en paus och vila mig. Men jag har fått några idéer om hur jag vill att årets julkort ska se ut. Det kommer nog bli super bra.
 
Inatt fick jag dock inte mycket till sömn då smärtorna var riktigt svåra. Jag försökte lindra med värme men det hade ingen större effekt så det sluta med att jag fick ta smärtstillande. Då lyckades jag tillslut få några timmars sömn. Idag är man bra seg och utslagen i kroppen, så lär nog inte bli mycket annat än ett försök att duscha av håret. Sen får det bli sängläge och vila. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0