Efterlängtat återseende....

Tjo på er!
 
Idag ska jag få återse en person som betyder väldigt mycket för mig. Hon var min hjälte när jag gick igenom mycket svåra saker i tonåren med mobbning, hot, misshandel samtidigt som jag kämpa mot vården för att finna svar på varför kropppen bråka.
 
Det känns så overkligt att jag ska få hålla om min "Lillasyster" som jag inte träffat på över 6 år. Jag är så glad att hon är i Sverige på besök. Nu vill jag bara sätta mig i bilen och åka mot min stora syster där "lillasyster" just nu befinner sig. kramiz<3 
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
sandifighter

Det låter ju helt underbart ♥️ jag hoppas du får en underbar stund med henne ♥️

Svar: Vi hade det super mysigt<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-11-28 @ 23:15:11
URL: http://sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0