En kämpig start på veckan....

Goddag!
 
Idag känner jag mig helt slut så starten av denna vecka lär bli kämpig. Men Jag, syrran och hennes minsta son har haft det otroligt mysigt och roligt tillsammans under helgen. Dock tar minsta lilla ansträngning enormt på kroppen just nu även om man önska att det inte gjorde det. Men trots att jag mår allt annat än bra nu efteråt är jag super glad för att dem kom upp. Jag behövde verkligen få fylla på glädjeförrådet och få ventilera mig. 
 
Denna dag kommer spenderas i sängen och troligen lyssna på podcast i omgångar och bara försöka återhämta mig. Imorgon har jag frisörtid och jag vill helst inte behöva boka om den igen. Då jag verkligen vill få det avklarat och oftast går klippningen fort. Sen blir det förhoppningsvis en relativt lugn vecka. Vila, vila, vila är vad som gäller. kramiz<3
 
Har ni något roligt inbokat i veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lisa

Ja med vår sjukdom är det vila och vila som gäller . Har inget planerat denna vecka, måste ta dagen som den kommer :)

Svar: ja vila är så viktigt. Åh samma här, oftast tar jag också dagarna som det kommer. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-11-11 @ 13:26:22
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0