Försöka pyssla lite...

Hej på er!
 
Det som jag absolut inte ville skulle hända igår kom tyvärr. Jag fick återigen ett "anfall", visserligen inte så kraftigt som i Fredags. Men jag känner mig fortfarande medtagen idag, så får se lite vad jag klarar av. Jag borde försöka hålla mig uppe för slemhostan, men tror inte jag kommer fixa det mer en korta stunder.
 
Om jag lyckas hålla mig uppe små korta stunder under dagen/dagarna så hoppas jag kunnde påbörja lite smått med julkorten. Eller i alla fall komma på lite idéer hur jag vill dem ska se ut i år. Sen vore lite mysigt att komma igång med lite pyssel nu när jag ändå inte kan vistas ute. kramiz<3
 
Så här såg förra årets hemmagjorda julkort ut:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Vilka söta kort! 🥰
Ja visst är det roligt att pyssla lite.
Håller tummarna för dig din stackare. Du är en kämpe 🥰
Jag skulle länka till en pysselsida i mitt svar till dig på min blogg men det gick så där 😂😂😂
Sök på detta. Om du vill o orkar.

www.pyhobby.se sen kan du söka på diecut block så får du upp vad jag har hittat för käcka saker när man inte orkar så mycket. Annica

Svar: Åh tack så jätte mycket! Det är du också underbara du. Du ska bara veta hur mycket du inspirerar mig med dina pysselinlägg.

Hade ingen aning om att det fanns att köpa jag som letat efter det. Så ska definitivt beställa sådana till nästa år. Jag hade 3D kort med Disney motiv för ett par år sen från Rusta men inte hittat likande sen dess. Tack så jätte mycket för det tipset!

Många kramiz<3

♥JèÑnIèY♥

2019-11-05 @ 12:20:06
Annica

Vad glad jag blev av din fina kommentar. 🥰
Jag inspireras mycket av filmer på youtube. det var där jag såg en som använde sig av just dessa 3D blocken.
Även bilder på Pinterest.
Hoppas du fick pysslat lite.
Ha en härlig dag 😍


Svar: Åh<3Spännande, ska kolla lite mer på Youtube och pinterest när det kommer till pysseltips. Inte haft en tanke på att det borde finnas en del där när man har idétorka.

Jodå satt och färglade lite julklistermärken i ett häfte som ska sitta efter julhälsningen sen tänkte jag.
Jag beställde även några sådana där block igår från hemsidan du tipsa om och dem trilla precis ner i brevlådan här hemma, smått chockad över att det gick så snabbt.

Hoppas du också har en härlig dag. kramiz<3

♥JèÑnIèY♥

2019-11-06 @ 09:03:25
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.se
Anonym

Vad kul att du beställde block 👏🏻👏🏻👏🏻
Dem är grymt snabba och perfekt att de skickar med post till brevlådan.

Nu håller jag tummarna på att du går lute energi oxå 😘🥰

Svar: Super nöjd med blocken och att det var snabbleverans är alltid ett stort plus.
Åh ja vi får hålla tummarna för det.
kramiz i massor<3
♥JèÑnIèY♥

2019-11-11 @ 19:21:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0