Gäller att klä sig varmt...

Goddag!
 
Inatt fick jag en något bättre natt och jag har framförallt under nattens första timmar sovit djupt vilket typ sällan sker. Det var både super skönt och behövligt efter förra nattens långa timmar! Idag känner jag mig nedkyld/kall om kroppen. Smärtorna är rätt intensiva! Så jag misstänker att tempraturen ute är runt nollan om inte till och med lägre. Avskyr verkligen denna kyla då det ställer till problem med kroppen.
 
Så jag kommer få klä mig varmt oavsett om jag ska vara inomhus eller utomhus idag. Jag funderar lite smått på att försöka ge mig på att åka in en sväng till stan och lämna tillbaka böckerna samt boka en frisörtid om han har någon. För just nu tappar jag en hel del hår pga det är så slitet i topparna. I övrigt har jag bara tänkt återhämta mig för att undvika åka på ännu ett "anfall". Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jessica

Vad skönt att natten har varit bra
för dig :).
Mm. Det är kyligt här med både inne
& ute. Men det blir så när det mellan
0-5 plus. Bättre när det är 6 minus
& neråt :).
Ta hand om dig!

Svar: Precis första kylan nu är jätte svår att klä sig mot jämför när temperaturen går ner ännu mer. Men höll mig varm ganska bra igår ändå, men börjar bli dags att ladda batterierna till mina värmevantar för fingrarna blev stela super fort trots vanliga vantar. Många kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-11-07 @ 14:23:22
URL: http://nouw.com/jessifri85
Ullie

va skönt du fick sova bra det gör så mycket för kroppen
gillar inte heller kallt eller fukt
hoppas natten blir samma nu kram o natti

Svar: Ja bra sömn gör verkligen enormt för kroppen. Samma här framförallt klarar jag inte kyla, blir jätte stel/lederna låser sig så fort jag kliver ut. I natt sov jag något mer oroligt, men fick ändå ihop mina sovtimmar.
Hoppas du har en fin Fredag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-11-07 @ 23:02:01
URL: http://weberskold.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0