Gårdagen var en utmaning...

Hej på er!
 
Igår lämna jag och pojken ön lika vemodigt som vanligt om inte ännu mer då vädret var fantastiskt de få dagar vi var där ute. Det var underbart att få lite lugn och ro för återhämtning. Det enda som var lite trist är att min kropp den senaste veckan vart väldigt smärtpåvkerad och matt. Jag får mjölksyrakänsla i kroppen väldigt snabbt, det räcker med att jag bara ställer mig upp så kommer det.
 
Under kvällen igår fick jag dessutom små tecken på att ett "anfall" var på ingång. Efter ca 30 min gjorde det så fruktansvärt ont att jag börja må illa. Så att försöka somna inatt var inte det lättades men efter mycket tårar kunde jag somna till en stund.Jag har därmed sovit ganska dåligt inatt pga kramp/spänningen i kroppen.Men lite sömn är bättre än ingen alls när dessa anfall kommer. Idag får bli en lugn dag här hemma i stan. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0