Igår kväll kom frustration fram...

Tjo!
 
Vilken fin dag jag hade med min kompis från Gbg igår. Det var så roligt att ses igen efter alla dessa veckor/månader som gått sen sist tillföljd av mitt dåliga mående i kroppen. Jag mådde dock rätt kasst igår kväll när kompisen hade åkt hem. Kroppen värkte enormt mycket och frossan kom som ett brev på posten tillsammans med huvudvärken. Men det är så det alltid blir just nu när jag försöker träffa kompisar eller ta mig utanför hemmet.
 
Att kroppen inte orkar med vardagen eller livet alla utmaningar just nu fick mig bryta ihop sent igår kväll. Det är så frustrerande just nu att krascha av minsta lilla och då även roliga saker. Men jag känner att det är okej att bryta ihop emellanåt. För min del behövs det för att jag ska kunna ta nya tag. Det är en tuff dag idag med kroppen, men någonstans vet jag att jag kommer ta mig igenom den på ett eller annat sätt. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Molly

Heja dig!!!

Svar: Tack underbara du! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-11-17 @ 13:59:42
Annica

Styrkekramar 🥰

Svar: Krmaiz i massor💖💖
♥JèÑnIèY♥

2019-11-19 @ 13:14:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0