Julpyntat mitt rum lite...

Tjo!
 
Igår fick jag äntligen hjälp att plocka fram allt advents och Julpynt till mitt sovrum. Allt för att få lite mysig julstämning här inne då det trots allt är här jag spenderar flest timmar. Det tog rejält på krafterna att ställa allt på sin plats även om det bara handla om ca 12 prydnadsaker. Så nöjd att ha det klart nu och framförallt hur mysigt det blev att vara här inne nu.
 
Jag slockna dock direkt efteråt och vakna sen upp mitt i en dipp med blodsockret.  Tack vare en snabb smörgås och lite saft fick jag kontroll över det. Dessa dippar kommer inte alls lika ofta sen jag börja med ND (Näringsdrycker). Men ibland går det för många timmar mellan måltiderna när jag vilar/sover och då kan jag få lite lätta dippar. Här kommer i alla fall ett par bilder från mitt Julpyntande. Kramiz<3 
 
 
Har ni börjat Julpynta hemma än?
 
 
 
Julgranspynt i gardinen:
 
Min egen designade adventsljusstake i pärlor
som kommer få en låga för varje andvent:
 
 Julfint även hos Pluto:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
FSHD Daniel

Härligt med julpynt, det gjorde även vi i helgen :)

Svar: Åh vad mysigt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-12-01 @ 18:32:09
URL: http://fshddaniel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0