Lilla utflykten igår....

Hej!
 
Gårdagens lilla utflykt till stadsbiblioteket och kyrkanshus för fika gick så mycket bättre än väntat. Jag vart så klart helt slut när jag kom hem och det hade jag förväntat mig. Och trots små tecken på "anfall" gick det hyfsat bra för mig. Jag var mest rädd för att det skulle utveckla sig till ett rejält "anfall" senare på kvällen, men det gjorde det inte denna gång. Så det var en lättnad att kunna somna utan skakningar, mjölksyrekänsla i hela kroppen och de svåra smärtor som det ger.
 
Idag blir en återhämtningsdag för lilla mig och senare ikväll dyker även min syster med något litet barn upp för att vara här över helgen. Det ska bli så mysigt att få lite tid med stora syster igen. Bara få ventilera oss lite och ha roligt tillsammans. Det behövs nu kan jag säga! Super taggad över att får återse henne även om det inte gått så många dagar sen sist. kramiz<3
 
Gårdagens fika blev en av mina favorit bullar: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
FSHD Daniel

Det är så härligt när det till och med går bättre än vad man tänkt sig! :D

Svar: Ja, sån lättnad och det var underbart att få komma ut lite. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-11-08 @ 15:09:49
URL: http://fshddaniel.blogg.se
Jennifer

Åh absolut min favorit bulle med, mums! :D

Svar: Dem är så goda😇 Kramiz 💖
♥JèÑnIèY♥

2019-11-09 @ 01:32:57
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0