Magisk dag men nu blir det vila...

Hej fina ni!
 
Idag var det kämpigt att vakna upp trots en hyfsat natt. Min kroppen är extremt stel och smärtpåverkad just nu. Vore mysigt om jag kunde ta mig ut en sväng nu när snön har kommit och solen tittar fram. Får se vad det blir av denna dag. Vill inte pressa kroppen allt för mycket då jag trots allt var iväg igår. Så behöver nog ta det riktigt lugnt ett par dagar nu för återhämtning.
 
Men jag hade en super mysig dag hos hos stora syster J igår. Det var helt magiskt att få hålla om min extra "lilla syster" igen efter alla år som gått. Jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen. Det var även roligt att träffa min älskade stora syster och alla hennes barn som sken upp som små solar när man kommer. "Polaris" börja till och med studsa i gåstolen för att hon ville komma upp i min famn. Massa värme och kärlek fick jag ännu en gång! Kramiz<3
 
Något sliten, men så lycklig och glad inombords<3  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0