På hemmaplan igen...

Tjo!
 
Jag är tillbaka hemma igen efter att min systers man skjutsa hem mig igår. Jag behövde komma hem till min Wellpure madrass för att kunna sova bättre nu när jag är sjuk. Det var så skönt att bädda ner sig i sin egna säng igår kväll och inatt sov jag super bra. Visst var jag rejält stel och öm nu när jag kom upp, men inte haft några smärtor under natten som jag haft de senaste dagarna. Behöver all sömn jag kan få nu för att kroppen ska kunna återhämta sig så bra den bara kan.
 
Idag ska jag bara hämta ut ett paket med pyjamaser i olika storlekar. Jag står just nu mellan två storlekar så får se vilken som sitter bäst. Är den minsta storleken för liten för mig vet jag en tös som gärna vill ha den. I övrigt blir denna dag väldigt lugn nu när jag har en infektion som kroppen kämpar mot. Kanske finner jag lite energi till att göra klart det sista julkortet ikväll om jag bara lyckas vila innan. Men vi får se vad det blir av denna dag. kramiz<3
 
Ett kort kvar att göra och skriva i alla sen är detta projekt klart för i år:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0