Startar igång en ny vecka....

God förmiddag!
 
Jag startar veckan med att gå upp lite tidigare än vad jag brukar göra. Jag brukar ju annars gå upp runt 11 tiden för då är illamåendet som minst. Men än så länge går det rätt bra med magen även om jag haft en lite kämpig natt med svåra smärtor. Jag hade ju hoppats på en bra natt, men men...
 
Idag står det i alla fall kompisträff med bästisen på schemat. Det ska bli så mysigt att träffas en stund och prata ikapp om allt som hänt senaste tiden. Jag är dock livrädd för att krascha just nu, men vi får hålla tummarna att jag inte gör det. Efter denna dag blir det ett par dagars vila för återhämtning. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0