Tillverkningen av julkort är igång...

Hej på er!
 
En ny dag är här och trots att jag mår lite sådär idag så hoppas jag ändå kunna fortsatta med julkorten. Igår hann jag att göra klart hälften av korten. Jag är ganska nöjd med dem och jag måste säga stort tack till A som tipsa mig om en hemsida där man kan beställa hem massa fina saker till att göra kort med. Riktigt pilligt men det blir så magisk fina.
 
Vill så gärna visa er resultatet från gårdagens pysselstund, men ni får hålla ut tills alla är klara (har ungefär hälften kvar). Så fort alla är klara ska ni få en liten tjuvtitt på dem tänka jag. För hela resultatet kommer tyvärr inte upp här förrän dem är skickade i december sen. Allt för att det ska bli en överaskning till mina nära och kära där ute som också läser min blogg. Då detta är lite av min "Julklapp" till dem. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lisa

Vad roligt att göra egna julkort. Det är ju också så mycket roligare att få såna kort :)

Svar: Det är super mysigt att pyssla lite nu när man ändå knappt vara ute för det är så skiftande väder. Ja men precis, för mig blir det ju lite va en julklapp till nära och kära som bor långt ifrån. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-11-14 @ 14:15:26
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
FSHD Daniel

Tack för påminnelsen haha! Ska börja sätta igång jag med snart, så att det inte hinner bli stressigt! XD

Svar: Varsågod! Lätthänt att man kommer på det i sista stund. Men i år har jag vart så taggad på att få börja med dem att jag är ute i god tid. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-11-14 @ 21:51:41
URL: http://fshddaniel.blogg.se
Annica

Åh vad roligt att du fick nytta av mitt tips.
Ha en go dag 🥰

Svar: Tack ännu en gång föe ett super bra tips💖 Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2019-11-19 @ 13:10:52
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0