Två favoritpoddar Del 4

Tjo!
 
Den senaste tiden har jag ju mått rätt kasst till följd av "anfallen" och för att hålla gnistan uppe i sängläge har jag lyssna på en hel del roliga/sjuka podcast. Jag lyssnar ju på poddar för att komma till ro eller för att få annat att tänka på. Jag tänkte därför nämna två stycken nya favoriter som jag älskar att lyssna på! Har ni några tips får ni gärna kommentera dem har nedanför. kramiz<3
 
 
 
 
 Bygga åt idioter:
Alla har vi nog hört talas om märkliga hantverkare. Men i denna podd kommer historer från andra sidan. Adam Alsing träffar nämligen hantverkare som berättar om deras komiska och märkliga besök hos kunder de jobbat hos. Denna podd tipsa min bror mig om bara för 2 veckor sen och jag föll för den direkt! Så rolig!
 
 
 Familjen Dahl Alling:
I denna podd får man lära känna familjen Dahl Alling och allt som hör till livet som barnfamilj. Dem pratar om allt som bubblar för stunden och som jag tror många känner igen. Kärlek, ångest, tvillingchock, livsdrömmar och allt där till. Jag må inte ha egna barn än men känner ändå igen mig så mycket.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lisa

Jag har också ME och jag lyssnar också på poddar så tack för tipsen :)

Svar: Åh💙 varsågod underbara du. Kramiz i massor❤
♥JèÑnIèY♥

2019-11-09 @ 17:05:40
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0