♥Veckans Stolthet/Glädje v.44♥

Tjo på er!
 
Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta veckan som gått. Den har minst sagt var turbulent och smärtsam när det kommer till kroppen. Men det har också vart en mysig vecka då jag haft syskonbarn hos mig som haft höst/läslov. Och det har ju blivit en del lässtunder om kvällarna, något som han uppskatta otroligt mycket. Här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
  Kom ut till ön ett par soliga dagar.
 
♥ Orka ta mig ut en kort stund i solen.
 
Haft syskonbarn på besök.
 
Varit duktig på att lyssna på kroppen
i tid.
 
 Att jag vågat be om hjälp när
det behövts.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0