♥Veckans Stolthet/Glädje v.45♥

Hej på er!
 
 Oj vad denna veckan har flugit iväg, det känns ju inte som det var länge sen jag satt och skrev förra veckans sammanfattning ocoh nu är det dags igen. Denna veckan har verkligen vart både mysig och rolig på samma gång. Jag har mest bara tagit dagarna som de kommit och försökt komma igång med pysslandet. Kroppen har vart lite svajig pga kylan, men har trots det lyckats hålla humöret uppe för det mesta. Men nu känner jag mig redo för en ny vecka. Här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
  Jag har fått tag på sköna underkläder
efter år av letande.
 
♥ Klarat av och ta en lunch på stan
med Bästisen A.
 
Påbörjat julkorten.
 
♥ Haft syrran på besök över helgen.
 
Fått ett par bra nätter med god sömn.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0