♥Veckans Stolthet/Glädje v.46♥

Tjo på er!
 
Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta veckan som gått. Jag tycker faktiskt denna veckan har gått relativt bra. Detta trots att kvällarna har vart en utmaning, då jag varit iväg ett par gånger denna veckan. Men inga större "anfall" har dykt upp, vilket är bra. Jag har verkligen försökt vila mig mycket både innan och efter varje ansträngning. Det är inte lätt, men det är så viktigt nu. Här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
  Haft besök av min kompis från Gbg.
 
♥ Kom iväg på ett efterlängtat frisörbesök.
 
Orkat duscha håret ordentligt.
 
Varit extra noga med vilostunderna.
 
Fått tag på två super söta pyjamas T-shirtar
som sitter bra på mig.
 
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandifighter

Vilken bra lista.
Jag är stolt över att faktiskt ha vilat när tröttheten har kommit över mig ❤

Svar: Tackar, tycker det är skönt sätt att avsluta veckan på.
Det ska du vara stolt över fina du! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-11-17 @ 22:38:13
URL: http://sandifighter.se
Annica

Heja dig 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Jag är mest glad över ett besök av mitt syskonbarn på 4 år som jag inte träffat på nästan ett år. Heeelt galet längesen.

Svar: Tack💖 gick kanon med barnen men det känns i kroppen idag🙈. Åh, det är så mysigt med syskonbarn. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2019-11-19 @ 13:17:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0