♥Veckans Stolthet/Glädje v.47♥

Tjo på er!
 
Då var ännu en vecka snart slut och det är återigen dags att summera en vecka som minst sagt vart kämpig och rolig på samma gång. Fick ju slänga mig iväg till syrran lite hastigt men det gick ju bra denna gång. Dock har jag nu åkt på förkylningen jag vart lite rädd för att få. Jag avskyr ju halsont men den vara tack och lov bara 1 dygn. Nu återstår bara febern, slemhostan och näsatäppan från den infektionen.
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Försökt tagit det så lugnt det bara går
med 7 barn under samma tak.
 
♥ Hållit humöret uppe trots infektionen.
 
Tagit mig ut en längre stund.
 
Orkat duschat håret.
 
Lyssnat på massa härliga poddar
innan jag somnat.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love💖
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0