Bara en bilresa räcker...

Tjo!
 
Gårdagens lilla utflykt till syrran gick jätte bra fram tills vi satt i bilen på väg hem för då började kroppen darra/skaka. Detta brukar vara ett första tecken på att "anfall" är på ingång. Och mycket riktigt hade jag rätt för väl hemma igen började även smärtorna och domningar komma.
 
Natten tills idag blev lång och plågsam. Men jag lyckades ta mig igenom den utan att behöva väcka någon annan i lägenheten. Idag är jag dock helt tom på energi och att försöka sitta upp för att äta går knappt. Så det får bli sängläge tills kroppen återigen återhämtat sig. Kramiz
 
Bild tagen igår hos syrran:
 
Idag:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Therese

Vad jobbigt det där lät =( hoppas det blir bättre för dig =)

Svar: Tack fina du, vi får hoppas det. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-10-09 @ 14:02:47
URL: http://www.nouw.com/2barnsmammaochfru


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0