Blev en tidig morgon....

Godmorgon!
 
Jag är uppe med tuppen idag och det händer inte ofta. Men idag ska jag lämna barn på förskolan och då måste jag gå upp tidigt så jag hinner äta och vakna till i kroppen. Än så länge går det rätt bra om man bortser från att jag har super ont i höger handled och fingrar. Så måste sovit konstigt med armen inatt.
 
Idag är planen att jag ska försöka duscha håret senare sen när jag har vilat mig efter lämningen av barnen. I övrigt blir det nog en relativ lugn dag för återhämtning skulle jag tro. Dags att inhalera och äta lite frukost. Kramiz
 
En morgon trött liten P-M: 
 
 
Puss & Kramiz 
//Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Jennifer

Jag måste också vakna till i kroppen innan jag gör något på morgnarna!

Svar: Åh, jag tycker det är lite skönt att vakna en stund tidigare och verkligen slippa stressen också. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-10-16 @ 11:01:08
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0