Dags för provtagning av blodvärden...

Tjo på er!
 
Idag har jag plågat mig upp tidigt för att komma iväg till sjukhuset för att lämna nya blodprover inför återbesöket på hematologen nästa vecka. Allt för att se vilket håll värderna går åt och jag hoppas verkligen dem blivit bättre nu.
 
Jag är ju ingen morgonmänniska alls, men jag vill bara få det avklarat. Så jag får försöka komma iväg i god tid då det kan vara en del i kö ibland. Sen blir det vila resten av dagen för lilla mig för nu i veckan kanske jag ska iväg till syrran igen. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese Carlsson

Förstår dig för jag är heller ingen morgon människa..
Hoppas det gick bra på sjukhuset ?

Svar: Det gick jätte bra, men får inte svar förrän nästa vecka. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-10-14 @ 10:45:45
URL: http://www.nouw.se/2barnsmammaochfru
gosansgodsaker.blogg.se

Hoppas det gick bra :)

Svar: provtagningen gick kanon bra, nu får vi bara hålla tummarna att dem visar bra. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-10-14 @ 14:06:37
URL: http://gosansgodsaker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0