Det blir mycket vila nu...

Heej på er!
 
Ännu en ny dag är här och det är med bland känslor jag tar mig än den. Smärtorna efter Benmärgsprovet gör sig fortfarande påminn, men jag tycker smärtan sakta avtar. Nu gäller det bara låta bli att komma åt kring områder när man sitter med ryggstöd eller böjer sig ner.
 
Idag blir det en hel del vila för jag känner mig riktigt matt i kroppen. Så lär inte göra något annat än de viktigaste sakerna (toabesök & måltider) som är ett måste liksom. Jag avskyr när kroppen är i detta skick där man inte kan göra något annat än att vänta och hoppas det blir bättre snart. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Sabi

Ajjj förstår att det gör svinont. Öff!

Svar: Smärtan nu efteråt är rätt tuff, men förhoppningsvis klingar det av snart. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-10-02 @ 16:39:31
URL: http://www.sabismode.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0