Det gick bättre än väntat....

Tjo!
 
Gårdagens firande av mamma blev superlyckat, men jag var verkligen osäker in i det sista om jag verkligen skulle följa med eller inte. Min kropp var som sagt så långt ifrån sig själv igår och den betedde sig precis som att det var ett anfall på gång. Som tur kom det aldrig! Dock var jag väldigt matt i kroppen, så jag kunde knappt ta mig till och från bilen. Det är lite tufft när det kommer till utflykter nu.
 
Idag har jag tänk pussla en stund och sen blir det nog lite hemmaspa tror jag. Får passa på med sånt nu när vädret ändå inte är så roligt annars hade jag nog velat sitta ute lite om solen hade vart framme. Nä, nu ska jag sätta igång med att inhalera och försöka hosta upp allt slem som samlats under natten. Detta är något som tyvärr tar på krafterna men som är super viktigt. kramiz<3
 
En vacker höstbild från igår:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0