En vacker men kämpig höst dag...

Tjo på er!
 
Wow, vilken fin höst dag vi hade här ute på ön igår. Jag lyckades efter kort vilostund ta mig ut en sväng. Det var så underbart skönt att få känna solens värma strålar även om ljuset gjorde ont i ögonen trots solglasögon. 
 
Jag fick dock betala hårt för min vilja att komma ut under dagen. Jag blev fruktansvärt matt i kroppen och smärtpåverkad. När jag kom in igen var det återigen bara att bädda ner sig i ett tyst och mörkt rum för att återhämta mig.
 
Tack och lov tycks systersonen ha haft en bra dag ändå. Både vart ute och gått och fått bygga lego (tidig födelsedagspresent). Och strax innan han skulle i säng kom han intill mig och fråga om han fick läsa ett par sidor ur sin bok som jag lånat till honom. Vi fick ett mysigt avslut på dagen trots allt. Kramiz
 
Här kommer ett par bilder från stunden utomhus: 
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0