Försöker smälta allt...

Hej fina ni!
 
Vill börja med att tacka för all värme och kärlek jag fått den senaste tiden. Ni anar inte hur mycket ni betyder för mig och hur ni peppar mig!
 
Som många av er läst har det vart en hel del sjukhusvistelse och känslorna där efter har vart tuffa att hantera. Allt kom liksom som en chock för mig. Jag visste ju att blodvärderna var avvikande men jag trodde absolut inte de skulle vara ännu sämre när jag väl åkte in i fredags mitt i ett "anfall". 
 
Jag mår idag rätt kasst i kroppen, är extremt matt och anfådd. Så det förvånar mig inte om feber är tillbaka tyvärr. Men planen är att bara vila mig och kanske om kroppen tillåter pussla ihop min crystal puzzle 3D som jag fick av mamma när jag kom hem från sjukhuset. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0