Laddar upp inför ett firande...

Hej på er!

Utanför tittar solen återigen fram och jag vill inget annat än att ta mig ut en stund. Men det får vänta i alla fall till senare sen ikväll. För vi ska nämligen åka iväg då för att fira min älskade mamma som fyller år idag. Min kropp är visserligen långt ifrån bra efter "anfallet" igår. Men jag vill verkligen inte missa min älskade mammas firande. Hon är så värd det!  Vi får hålla tummar och tår för att orka med sen annars får jag fira henne någon annan dag när jag mår lite bättre. Nu ska jag vila mig så mycket det bara går. kramiz<3
 
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
narcoffer

Hoppas du orkade med firandet! Trist att något roligt kan kännas så jobbigt när man är sjuk.

Svar: Jadå, jag valde i sista minut hänga med. Dock var jag helt slut efteråt, så idag får det bli en lugn dag.
ja, man vill så mycket men kroppen orkar inte och då måste man välja bort saker. Dem besluten är jätte svåra att ta. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-10-10 @ 20:05:03
URL: http://narcoffer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0