Ny vecka att ta sig an....

Goddag!
 
Natten till idag var inte allts så bra som jag hade hoppats på. Men jag fick i alla fall lite sömn och det gör att jag åtminstone klarar av att ta mig upp för att äta frukost innan jag mest troligen kommer bädda ner mig igen ett par timmar. Den här ständiga tröttheten/mattheten som de senaste månaderna blivit ännu värre går knappt beskriva i ord längre. Den ställer till det någon enormt och jag kan bara hoppas det blir bättre snart. 
 
Denna veckan är ganska oplanerad bortsett från att jag måste till min syster en sväng och överlämna en sak. I övrigt blir nog de kommande dagarna rätt lugna för återhämning. Till helgen sen får vi se vad jag känner att jag klarar av, men det vore roligt om jag kanske kan träffa en kompis eller något. Det var ju ett tag sen sist. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Eva

Det där med sömn är så viktigt, vi har sovit dåligt här hemma senaste nätterna pga dottern som haft lite jobbigt nattetid. Hoppas du får sova skönt inatt

Svar: Ja, sömnen är verkligen viktig. I natt sov jag något bättre men långt ifrån så bra som jag gör i sommarhuset på ön.Åh vad jobbigt, hoppas ni får lite bättre nätter snart. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-10-07 @ 20:00:04
URL: http://nouw.com/evsing
Sandra Bäckman

Förstår att det måste vara jobbigt med den ständiga tröttheten, jag har den bu, men pga min utmattning. Känns däremot som om jsg aldrig kommer bli frisk igen, men det blir jag ju, värre om den blir kronisk ❤ Stor kram till dig ❤

Svar: ja, det är så svårt att få ihop de vardagliga när orken inte riktigt räcker till. Efter varje liten sak måste jag vila mig. Usch då, hoppas innerligt att du i alla fall kan bli bättre. Massa kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-10-07 @ 22:39:50
URL: http://sandifighter.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0