Om jag bara var lite starkare...

Hej på er!

Idag är jag så taggad på att få åka till min syster i eftermiddag/kväll även om det så är bara för ett par timmar. Jag ska ju leverera lite grejer till henne som jag tror även en viss liten fröken lär glädjas över. Det ska bli mysigt att träffa dem igen! Hade min kropp bara vart lite starkare hade jag nog velat vart kvar där ett par dagar innan allt med sjukhuset börjar igen.
 
Men jag vågar inte chansa nu då jag vill undvika "anfall" i den mån det går. Det tar ju flera dygn efter varje anfallet att återhämta sig liksom. Så jag får vänta med övernattningar ett tag till även om jag vill så gärna. Jag får försöka göra det bästa av det här hemma istället. Funderar på att ta fram ett pussel igen,så jag har något att sysselsätta mig med små stunder varje dag. kramiz<3
 
En bild på mig och M "Polaris" som togs för 2½ vecka sen ungefär: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
FSHD Daniel

Förstår verkligen att det kan vara jobbigt när man så gärna vill, men inte kan eller orkar. Försök absorbera så mycket härliga tankar och energi du bara kan! :)

Svar: Precis, försöker verkligen njuta av det lilla jag klarar just nu samt prata mkt med syskonbarnen så man får lite annat att tänka på en stund. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2019-10-08 @ 14:30:36
URL: http://fshddaniel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0