På väg ut till ön igen...

Tjo på er!
 
Denna dag har jag sett framemot enormt mycket sen sist jag lämna mitt paradis på ön sist. Det ska bli så underbart att få komma ut till ön och nära till naturen ett par dagar. Bara få andas frisk luft och njuta av lugnet för ett slag. Nu får vi bara hoppas jag klarar bilresan bättre än senaste gången.
 
Systersonen som kom hit igår ska också följa med ut för att få lite ro och så han har längtat efter att få komma till "gula huset". Det kommer nog bli en mysig vistelse med läsning och enklare sällskapsspel på schemat för hans del. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Daniel Karlsson

Ta hand om dig och njut så mycket du bara kan! :D

Svar: Det ska jag försöka göra. Hoppas du får en fin dag. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2019-10-28 @ 21:10:13
URL: http://fshddaniel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0