Utskriven och hemma igen...

Goddag på er!
 
Gårdagens benmärgsprov gick relativt bra, jag hade otroligt fina sköterskor vid min sida. Men om jag ska vara helt ärligt så gjorde själva provet inte så ont utan det pulsera mest i höften. Smärtan kom däremot efteråt och då var det kämpigt att röra sig även i sängläge. Jag blev i alla fall utskriven från avd i väntan på provsvaret från Göteborg.
 
Jag är hemma igen och det känns underbart att få ligga i sin egna säng även om det är lite komplicerat att ta sig i och ur den jämför med på sjukhuset. Men även om jag blev utskriven igår är det inte slut på läkarbesöken för idag ska jag nämligen till ÖNH-mottagningen för utredning av mina svalgbekymmer. Det blev allt på samma gång kan man säga. Sen får jag förhoppningsvis en paus från allt vad sjukhus heter i ca 2 veckor. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
sabi

SÅ skönt och höra att du har bra sjuksköterskor runt om dig!

Svar: Enormt tacksam för det, de gjorde mig så lugn och trygg. Tror till och med de sköterskorna är dem bästa jag någonsin haft. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2019-10-01 @ 14:30:16
URL: http://sabismode.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0