♥Veckans Stolthet/Glädje v.39-40♥

Hej fina ni!
 
Det senaste veckorna har verkligen vart en berg o dalbana av allt. Från en massa kärlek och barngos hos syrran och hennes familj. Till att hamna på sjukhus där det fanns mer frågor än svar kring mina dåliga blodvärden som forfarande är en gåta.
 
Nu får vi hoppas kroppen återhämtar sig sakta med säkert. Men trots allt jobbigt den senaste veckan har jag ändå lyckats få ihop 5 små som stora guld korn från de senaste 2 veckorna (missa ju förra veckan). Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag de senaste veckorna:
 
Vart hos syrran och hennes familj ett
par dagar.
 
Orkat duscha av håret ordentligt.
 
Tog mod till mig att åka in akut
trots rädslan för att inte få rätt hjälp.
 
♥  Jag klara Benmärgsprovet galant
trots smärtan nu efteråt.
 
Har så fina människor runt mig som 
finns där både för att dela min glädje men
också peppa mig när jag är svag.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0