♥Veckans Stolthet/Glädje v.43♥

Hej på er!

Denna veckan har minst sagt vart magisk även om kroppen vart lite si sådär emellanåt. Men jag försöker verkligen hitta ett läge där jag inte går över min energigräns. Jag vill undvika krascha i den mån det går. Och jag tycker faktiskt jag har lyckats hyfsat bra med det denna veckan bortsett från Torsdagens utflykt. Dessa dagar kommer jag se tillbaka på med glädje! Här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
  Besöket på Hematologen gick bra och
att vi i dagsläget kunde utesluta de
allvarligaste blodsjukdomarna.
 
♥ Jag och min syster kom iväg på Standup
"Världens Historia"
 
Jag fick tag på nya höst/vinterskor mindre
än 10 min i butiken.
 
Varit duktig på att ta många korta vilostunder
under dagen.
 
Tog mod till mig att ringa ännu ett viktigt samtal där
vården fortfarande inte lyckats skriva ut
ett recept.
 
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0