Ändrade planer för början av veckan...

Tjo på er!
 
Idag var planen att egentligen ta mig hem igen. Men då pappa kom hem dålig från Kina i Lördags bad mamma mig att vänta med att komma hem tills han är bättre. Det innebär att jag blir kvar hos syrrans familj ett par dagar till.
 
Jag känner mig riktigt trött i kroppen idag, så det får bli en vilodag för min del. Sen behöver jag nog räkna hur många ND jag har kvar. Skulle dem börja ta slut får vi kanske åka till apotek någon dag och köpa nya. Kramiz💖
 
 
Min guddotter P-M "Orion"
 
Lilla M "Polaris":
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Becka Lindhe

Men fy vad tråkigt att din pappa är dåöog, hoppas han blir frisk snart! Men mysigt för dig att du kan tillbringa mer till med din syster ❤️

Svar: Jadå han mår redan lite bättre, så tänkt dra mig hemåt på Torsdag. Ja det har vart så mysigt och behövligt. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-09-24 @ 10:54:07
URL: http://misslindhe.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0