Återhämtar mig sakta...

Hej på er!
 
Gårdagen var tuff men jag tog mig igenom den hyfsat bra. Efter ett par extra timmars vila var kroppen tillräckligt okej för att kunna vara uppe utan att hela kropen spände sig/krampa. Det som utlöste det denna gången var nog att jag var iväg i Måndags på utlfykt och trotrs att jag bara var på spa för avkoppling var det kämpigt nog för att kroppen skulle krascha efteråt. 
 
Idag skakar och rycker kroppen en del så det kommer bli en relativ lugn dag för lilla mig. Om jag orkar har vi tänkt att se "Baywatch (2017)" här hemma. Hoppas verkligen jag hinner bli lite bättre tills imorgon för jag vill verkligen inte behöva ställa in den efterlängade ME-fikan som jag sett framemot så mycket nu. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0