Dagen efter innebär vila...

Tjo!
 
Dagen igår gick faktiskt bättre än förväntat och trots att det blåste iskallt utomhus för lilla mig flöt dagen på rätt bra. Fika stunden var otroligt trevlig och det kändes jätte roligt att få komma iväg på den. När vi ändå var inne i stan passa vi på att fixa lite små ärende. Jag var bland annat inne på apoteket och köpte lite mediciner som börjar ta slut. Så nu behöver jag inte tänka på det inför nästa dosettpåfyllning.
 
Idag känner jag mig dock rätt slut i kroppen och har lite smått ont i huvudet. Denna Fredag får därför spenderas här hemma framför en film och vila mycket. Min kroppen behöver få tid att återhämta sig mellan varje utflykt just nu. Om det inte är allt för kallt ute kanske jag kan sitta i trädgården en stund så jag får lite sol i alla fall för man vet aldrig när den kommer fram igen. kramiz<3
 
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
 
 Bilder från gårdagens utflykt:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
FSHD Daniel

Roligt att läsa att gårdagen med utflykt gick bra! Ta igen dig riktigt ordentligt idag :)

Svar: Det ska jag absolut göra! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-13 @ 18:29:12
URL: http://fshddaniel.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0