Fika på schemat...

Tjo!
 
Då var det redan Torsdag igen och idag är det som sagt ME-fika på schemat. Jag hoppas verkligen orka ta mig iväg trots att kroppen inte riktigt är okej. Jag skakar inte så mycket idag utan är mest bara trött. Jag tror Fikan kommer gå relativt bra om jag vilar ordentligt innan.
 
Ikväll blir det återigen sängläge för mig så kroppen får återhämta sig eller snarare ladda lite på batteriet. Jag hoppas verkligen jag slipper åka på ett nytt "anfall" imorgon.  Men jag ska försöka att inte pressa kroppen för hårt under dagen utan ta allt i min takt och vara noga med vilostunderna som är enormt viktiga! Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Olivia

Ha en dag fina du! ❤️

Svar: Tack fina du! Hoppas då också har en fin dag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-12 @ 12:55:24
URL: http://oliviahagerklint.se
Becka Lindhe

Var rädd om dig fina du, tänk på din hälsa... Pressa inte dig för mycket <3

Svar: Tack fina du! Så sant, måste verkligen bli bättre på att inte pressa mig för mycket. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-12 @ 14:03:03
URL: http://misslindhe.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0