Inte nu igen...

Godmorgon!
 
Usch idag mår jag inget vidare alls och om jag känner kroppen rätt så är jag nog på väg att få ett "anfall" igen ( d.v.s. kakningar/kramper, illamående och starka smärtor som inte går beskriva i ord).Jag är enormt less på dessa "anfall" som kommit ett flertal gånger de senaste månadern.
 
Nu vill jag bara dagen som knappt börjat ska ta slut så jag slipper ha så här fruktansvärt ont. Blir till att sätta på en podd och ta smärtstillande och vänta ut tills allt är över. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
  


Kommentarer
Becka Lindhe

Men fy din stackare, jag hoppas verkligen du mår bättre senare ikväll <3

Svar: Tack fina du, Jag mår något bättre nu efter ett par timmars extra sömn, men lär få bli en lugn kväll för återhämtning. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-10 @ 15:23:27
URL: http://misslindhe.se
Eva

Usch då, låter ju inte alls bra. Hoppas du mår lite bättre nu ❤️

Svar: Tack, jag mår lite bättre idag men skakar fortfarande, men det gör inte ont. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-10 @ 20:12:12
URL: http://nous.com/evsing
Mina

Låter inget vidare ❤ Hoppas du snart mår bättre fina du ❤

Svar: Tack fina du. Jag mår betydligt mycket bättre idag även om jag fortfarande skakar/har ryckningar en del. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-10 @ 20:27:31
URL: http://nouw.com/minasvarld
Marie

Usscch det låter otäckt, är det epilepsi? du får ta hand om dig <3

Svar: Lite obehagligt är det allt, då detta är nytt för mig. Första sådana anfall fick jag för drygt en månad sen. Misstänker det har att göra med att jag överansträngt mig dagen innan mer än vad kroppen klarar just nu. Så kroppen Kraschar liksom helt. Det är så svårt och hitta vart gränsen går innan man gör för mkt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-10 @ 21:30:11
URL: http://sweetwords.se
sandifighter

Stackare, värk är tufft både för psyket och det fysiska. Hoppas vils hjäkper. Jag använder också handstöd, men även nackstöd vid mina sämsta dagar. Hoppas det går över fort så att du får må bra ❤
Vad äter du för värktabletter?

Svar: Ja, det tär ju på hela en att ha ont. Jag använder handledsskenor, knäskydd m,m… de värsta dagarna. Ser nästan ut som en robot/riddare med alla skydd/stöd på mig. Men dem värmer och minskar smärtan helt okej.
Tack underbara du! Jag mår något bättre idag, men får bli en lugn dag ändå.

Japp, har flera olika värktabletter vid behov beroende på vad jag har för typ av smärta. Allt ifrån orudis, Alvedon till Tramadol.... kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-11 @ 11:08:32
URL: http://www.sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0