Känslostorm över hela situationen...

Hej!
 
Känslorna över att behöva ligga här och knappt veta vad som sker gör mig så förvirrad och förstörd. De vet fortfarande inte varför värderna är förhöjda eller varför vissa av dem går upp och ner. 
 
Nu har dem tappat mig på fyra flaskor blod som ska iväg på odling. Därefter får vi se vad som händer och på Måndag blir det troligen benmärgsprov om de inte finner svar under helgen. Dags att försöka vila sig för att orka få i mig lite lunch sen. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
narcoffer

Fruktansvärt att vänta på svar och inte veta vad som är fel! Jag har varit där, jag också, och jag vet hur hemskt det känns. Timmarna går så långsamt och man hinner bygga upp olika scenarion i huvudet. Hoppas du orkar läsa eller se film i alla fall, så du har något att göra under tiden du väntar. Håller alla tummarna!

Svar: Ja, men precis man bygger upp olika scenarion när tiden går så långsamt. Imorgon blir det Benmärgsprov sen får jag eventuellt komma hem tills de provsvaren kommit. Jag försöker sova mycket och lyssna på poddar som får mig skratta. Tack, kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-09-28 @ 22:20:15
URL: http://narcoffer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0