Något bättre idag...

Hej fina ni!
 
Vill börja med och tacka för alla fina kommentarer jag fått senaste dagarna och framförallt igår. Jag tog mig igenom dagen hyfsat bra igår. Sov mesta dels om jag inte var uppe för att försöka äta eller dricka. Fick i alla fall i mig lite föda + 3 näringsdrycker och det var betydligt mycket mer än vad jag fick i mig i Torsdag. Så det sker små, Små förbättringar!
 
Inatt har jag dessutom verkligen fått sova och febern är lägre. Det är dock fortfarande kämpigt att hålla sig uppe, men det får jag nog räkna med att det kommer vara så länge infektionen är kvar. Jag har börjat känna lite obehag i halsen som jag hoppas inte blir värre än såhär. Hur som helst är planen för helgen att bara ta det lugnt hemma och kanske ha lite hemmaspa. kramiz<3
 
Vad ska ni hitta på nu under helgen?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Skönt att du fick i dig lite iaf fina du! <3

Svar: Ja, lite är verkligen bättre än inget. Aptiten är rätt okej idag, men det kan svänga fort så det är skönt att man har näringsdrycker ifall jag inte får i mig mat. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-08 @ 05:50:20
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0